loading...
***زبان طبیعت***
ساسانپور بازدید : 5 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

نماز در قالب ریاضی:


نماز تابع پوشايي است كه همه ي اعضاي دامنه را تنها و تنها به عضو منحصر به فرد برد نظير


 مي كند . در مجموعه دامنه هر گونه عددي موجود است ، هر گونه انساني موجود است ،


 گنه كار و ثواب كار ، اعداد حقيقي و مختلط و هر گونه عددي را به ذات بي همتاي او مي


 رساند . چون پوشاست و يك به يك است بنابراين معكوس پذير نيز است .


حال كه اين بردار انتقال من ناچيز را به آن بي نهايت مي رساند ، آخه اين مجموعه ی تهي من


 چگونه مي تواند به آن مجموعه ي بي ابتدا و بي انتها متصل شود .



"ركوع" من نمايان كننده ي زاويه قايمه است . عجب ابهتي ! زاويه قايمه عجب شكوهي دارد


 . استوار و محكم با اينكه خم مي شوم اما از اين خم شدنم احساس غرور مي كنم .


"سجده " من نقطه تماس من با آن يكتاي بي همتاست . من در سجده مفهوم آهنگ تغيير و


 كاربرد مشتق را مي فهمم . در اين نقطه است كه خطي مماس بر منحني عبوديت به ابديت


 رسم مي شود . مشتق منحني عبوديت من در نقطه تماس اين بار خط خميده است . انگار


 اين تابع از اول ذرجه n بزرگتر از 2 داشته . اين خط خميده در برابر آن قدرت لا يزال خم شده


 است .


قنوت من سينوس تابع هيپربوليك است كه با ظاهر كلمه سخت بسيار ساده شبيه سهمي با


 a مثبت رسم مي شود .


تشهد من لگاريتم طبيعي عدد بي نهايت است كه بي نهايت مي شود .


من در سلام اكسترممهاي تابعم را همه با هم يكجا مي بينم كه ماكزيممها و مينيمم ها ي


 مطلق ونسبي خود را يك به يك به من مي نمايانند .


امروز در صفحه شطرنجي سجاده من محورهاي مختصات پاك شده تا مختصات بردار اتصال


 دهنده بر ابديت را با نقطه وجود بي ارزشم اشتباه نكنم . 


وقتي دانه دانه ي كرات تسبيحم را يكي پس از ديگري طي مي كنم ، احساس مي كنم راس


 هرم وجودم كه در سطح كره ي محيط بر اين هرم قرار دارد در حال حركت است كه


 احساسش را به همه جاي كره برساند .


امروز كه صفحه اي را از كره ي محيط بر وجودم عبور دادم ، سطح مقطع آن دايره اي شد با


 وترها و شعاع ها و قطر هاي رسم شده ، از اين همه برخي سبز و برخي قرمز اند . سبزها


 موازي اخلاق انساني اند و قرمز ها معاصي و اعمالي اند كه يا اخلاق انساني را قطع كرده


 اند و يا دير يا زود قطع خواهند كرد . خطوط قرمز مرا وادار مي كنند كه تحت دوران 180 درجه


 قرار بگيرم .


من كه الان از حل معادله گناهان و حسنات اعمالم بر نمي آيم و جرات دست به قلم گرفتن


 براي حل اين معادله را ندارم ، چگونه مي توانم وقتي كه نقطه عطف تمامي منحني ها


 مشخص شد ، وقتي كه انتگرال همه ي توابع به دست آمد ، وقتي كه كليه مسايل حل شد ،


 معادله حل شده ام را كه هم اينك پيش رويم مساله است ببينم . ولي به هر حال تنها راه


 حل و مسير نجاتم را تابع يكنوا و اكيدا صعودي نماز مي دانم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
زنــــــدگـــــی انــســـانـــهـــا یــکـــ مــــعــــادلــه ی مـــثـــلــثـــاتـــی اســــتــــــــ..... فــقــط آنــهــــایـــــی کــــه در وســـط مـــثـــلـــث زنـــدگــیـــشــان "خــــــــــــــــــــــــــــــــدا" بــاشـــد مـــی تــوانــنـــد ایـــن مــــعـــادلـــه را حـــل کــنــنــــد!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 396
  • کدهای اختصاصی

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس